05 mars 2007

Nummer 1000!

Jag hade tänkt belöna min 1000:e besökare med något fint litet pris. För att uppmuntra den trogna läsekretsen. Och det är ju alltid kul att göra någon glad som inte alls förväntar sig det!

Men så slumpade det sig att det blev jag själv som blev den som passerade den magiska millenniumgränsen! Det kanske kan tyckas lite märkligt. Men när jag tänker efter så är jag nog faktiskt den trognaste besökaren. Och det var inte alls planerat, så jag blev lite överraskad också. Så då är väl jag en lika rättvis pristagare som någon annan!

Medan jag funderar ut ett bra pris till mig själv, så får ni andra satsa på att ta nästa spurtpris. Var det finns säger jag inte, då blir det ju ingen överraskning!

3 kommentarer:

Nic sa...

Om spurtpriset gäller för besökare 1007, så har du min address!

Anna Forss sa...

Alla som besöker mikkes blogg är givetvis vinnare (och mikke har betalat mig dyrt för att jag ska skriva det)

Anonym sa...

Yes då är jag en vinnare.
Känns fint om någon undrar.