19 juni 2007

Det kommer mera

Hallå alla fans där ute!! Tack för de mängder med tiggarbrev och kommentarer som "Skriv mer", "Vi vill veta allt om ditt liv" och "Du är bäst" osv osv som skickas till mig i en strid ström. Det är alltid lika trevligt att få höra att man är omtyckt och beundrad.

För tillfället lider jag av dålig uppkoppling och vackert väder så livet på Hattifnatt den sista veckan har blivit mer flyktig än vad jag skulle önska. Vilket så klart smärtar mig enormt eftersom jag vet att ni sitter klistrade framför era dataskärmar i brist på egna liv. Men som alla stora stjärnor vet jag att en beundrarskara måste fjäskas för om den ska vara trogen. Därför kommer ni inom kort att bjudas på en extra liten godisbit: Mycket Mera Mikke! Så håll utkik och du kommer att bli rikligt belönad!

Inga kommentarer: