10 augusti 2007

Åh åh åh åh åhhhhhh!

Min granne har skaffat en ny tjej. Jag har inte sett henne än. Däremot har jag hört henne*.

Det är säkert jättetrevligt att ha sex med öppen balkongdörr (är ens partner inget vidare kan man ju alltid titta på utsikten under tiden!) Men samtidigt blir ofrånkomligen ens erotiska förehavanden en manifestation för halva kvarteret. Fast i denna egocentriska tid av dokusåpor och bloggar är det kanske precis vad man kan förvänta sig av sina grannar. Se på mig! Och om du inte ser mig – hör mig!

Piraten klagar på att porren stirrar henne i ansiktet på väg till jobbet. Men jag får den serverad som en mycket effektiv aptitdämpare när jag i lugnan ro försöker äter min middag.
Och till lunch. Och frukost.

Funderar på om jag ska ringa efter de kommunala kaninjägarna. Men nej, det går snart över. När de rosa molnen skingras och grälen om disken och smutstvätten smyger sig på. Till dess får de väl ha sitt lilla roliga. Och jag har ju redan börjat ladda för Beach 2008 så om min aptit blir förstörd under tiden så är det kanske bara bra!!

*Varför är det alltid kvinnor som låter mest när folk har sex? I de flesta andra sammanhang är det männen som är högljudda och tar plats. Varför inte i sänghalmen? Och hur fungerar det i ett lesbiskt förhållande??

2 kommentarer:

Anneli sa...

Det är ju inte mig porren stirrar i ansiktet, det är ju de stackars barnen. Ännu en fördel med att vara jättelång. Om porren skulle få chans att stirra mig i ansiktet skulle jag vara tvungen att krypa till jobbet och hur skulle det se ut? :)

Och någonstans måste ju vi stackars kvinnor också få göra oss hörda, inte sant...


Åhhh, tjejer
Åhhh, tjejer
Vi måste höja våra röster för att höras...

(sjunger lite för mig själv och önskar att mina grannar kunde ha lite högljutt sex istället för att lyssna på superdålig musik, bara som omväxling)

Tihi.

Anonym sa...

Hahahahaha!!!! :0)